NO VIDEO :o(

'Will & Grace's' Eric McCormack & Sean Hayes Are Left Hanging in 'You Bet Your Work Wife'

6 740
271
 
نظر
You Tube
You Tube - پیش روز
Bit cranky that day Ellen :/
Ms_Princess Of Attitudes
Ms_Princess Of Attitudes - پیش 2 روز
OMG they are Will & Grace Karen & Jack in real life.
Sal Hernandez
Sal Hernandez - پیش 7 روز
Nice leg crossed Andie
Envy Lopez
Envy Lopez - پیش 10 روز
Jesus everyone got a tv 📺 😂💜
Elly Godelcra
Elly Godelcra - پیش ماه
Love you guys !!
itsharmen
itsharmen - پیش ماه
Ellen lost her touch a while ago. She’s not funny anymore and in this she was just weirdly off and moody?
KiLovely
KiLovely - پیش ماه
LMAO!!!! ERIC IS SO FUNNY!!!!
The H Factor Movie Vlogs
The H Factor Movie Vlogs - پیش ماه
We don't deserve those four. 😄
Grace H
Grace H - پیش ماه
The way Debra says "Chicago" makes me laugh every time
V. Lee Walker
V. Lee Walker - پیش ماه
Love, both shows!!
Afong
Afong - پیش ماه
Maybe they couldn't afford TVs for the entire audience, so gave them to the cast instead?
They won't be needing them though... 😏🤦‍♂️🙈
Mzvanillagomez
Mzvanillagomez - پیش ماه
Come on! Those categories were borrrrrring!
LETRISB !
LETRISB ! - پیش ماه
Hey ellen there are evergreen trees their might not be any in America but there are evergreen trees
Kaylee Busniuk
Kaylee Busniuk - پیش ماه
I think she meant tree species.
Extravagance BV
Extravagance BV - پیش ماه
I could name like 50 madonna songs in 30 seconds
Lynne Washington
Lynne Washington - پیش ماه
Debra has never looked better!!
RachelBee
RachelBee - پیش ماه
YES IT IS I HAVE IT IN MY YARD!! Dead.
Annette Lopez
Annette Lopez - پیش 2 ماه
I love it made me giggle out loud here at work! LOL
I ambiguous
I ambiguous - پیش 2 ماه
I hear "tree" I think: Apple, banana, lime, orange, plum, lemon, etc.
Shreyasi Acharya
Shreyasi Acharya - پیش 2 ماه
hahaaaaa... this made me laugh :P
automaticchic
automaticchic - پیش 2 ماه
Do they really have to be suspended??seriously??? And dropped??
Jaxon Zachary
Jaxon Zachary - پیش 2 ماه
That was awkward.
bella roja
bella roja - پیش 2 ماه
Ellen's getting mean
PJ Dexter
PJ Dexter - پیش 2 ماه
Why not give those TV's to those who can't afford it.
Aubrik
Aubrik - پیش 2 ماه
Ellen looks like she was about ready to snatch up Debra
Sun Shiney Day
Sun Shiney Day - پیش 2 ماه
Sean's biceps...how tight was that shirt? Yummy
niller
niller - پیش 2 ماه
Ellen got super annoyed
Sheni Gateway Car *Tay
Sheni Gateway Car *Tay - پیش 2 ماه
TVs
Mimikyu Pikachu
Mimikyu Pikachu - پیش 2 ماه
For the tree question: apple tree, orange tree, cherry tree, peach tree, plum tree, pear tree, mango tree, banana tree and etc😂
dsffg234
dsffg234 - پیش 2 ماه
Debra is a #CorporateShill
Stig Cruise
Stig Cruise - پیش 2 ماه
LOL why did she give the celebrities TVs.
Slim Louis
Slim Louis - پیش 2 ماه
Stig Cruise They probably had over 200 TVs provided for a promo so the audience gets there’s and the celebs get one for playing
Daleylife
Daleylife - پیش 2 ماه
Is anyone else bored? Ellen just does the same thing, over and over and over again.
damejune21
damejune21 - پیش 2 ماه
Heavily moderated comments. Not one negative thing in here about these asshats and their liberal agenda filled TV show.
Doug Yankunas
Doug Yankunas - پیش 2 ماه
Daca...Democrats against citizens of America
Sweet Destiny SSR
Sweet Destiny SSR - پیش 2 ماه
Lady in blue behaved like something bad is gonna happen to the man. Like she wanna rule Ellen. Such mean guests
katrionwe
katrionwe - پیش 2 ماه
So annoying
Sunsetter678
Sunsetter678 - پیش 2 ماه
Debra was done w/Ellens shit today! LOL
Abigail🌹
Abigail🌹 - پیش 2 ماه
Why do the celebrity guests get TVs? Are they not making enough in Hollywood? Couldn't those gifts go to audience members?
Saṃsāra's Light
Saṃsāra's Light - پیش 4 روز
Too many audience members 😂 Also Ellen ain't no Opra.
Glenn 37216
Glenn 37216 - پیش 2 ماه
There's an orange car in the parking lot.
Andres Delgado
Andres Delgado - پیش 2 ماه
When Ellen gets upset cause she doesn't get it her way. 😭
Daisy Cooper
Daisy Cooper - پیش 2 ماه
Please Meghan color your hair back to black.Or brown.
Daniel Callahan
Daniel Callahan - پیش 2 ماه
wtf is a work wife? aren't those two men? jesus no wonder leftists watch this propaganda shit
turrisa felicien
turrisa felicien - پیش 2 ماه
Ellen stop disabling the comment section!😂😂😂😂😂😂😂😂I love you and I want to be able to comment your awesome videos
Muhammed Hassen
Muhammed Hassen - پیش 2 ماه
Answers
Muhammed Hassen
Muhammed Hassen - پیش 2 ماه
A
brian habiger
brian habiger - پیش 2 ماه
https://www.gofundme.com/brians-lung-transplant-fund
Voto Studios
Voto Studios - پیش 2 ماه
It's all good. If you win at Madonna trivia, you actually lose.
Sophia o leary
Sophia o leary - پیش 2 ماه
The times Sean dropped was the best
Desi Rose
Desi Rose - پیش 2 ماه
this had me cracking up
Lisa Davis
Lisa Davis - پیش 2 ماه
Eric sucks at this game! HAHAHAHA!
Lalo Madariaga
Lalo Madariaga - پیش 2 ماه
https://youtu.be/7d5PbZ6aWYs
tangled55
tangled55 - پیش 2 ماه
I love Debra Messing's laugh. It's so contagious.
Manahil Seddiqee
Manahil Seddiqee - پیش 2 ماه
5:19
Ellen: That’s not a tree..
The dude: SHUT UP.
Audience: **Laughs**
Me: OMG BAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Ik it’s the same thing..
Deesha Ahsid
Deesha Ahsid - پیش 2 ماه
“Carrot tree is a tree, IT IS I HAVE IT IN MY YARD!”🤣🤣🤣
silkygirlable
silkygirlable - پیش 2 ماه
What if they dont wanna do these stupid dangerous things?
Dharmabum9287
Dharmabum9287 - پیش 2 ماه
What the hell was Ellens problem?!?! WOW. I thought she had attitude in the interviews but this was really awkward. Way to go?
Be kind everyone... unless you don’t want to.
Dharmabum9287
Dharmabum9287 - پیش 4 روز
Saṃsāra's Light Nah, Ellen is hella judgmental and passive aggressive
Saṃsāra's Light
Saṃsāra's Light - پیش 4 روز
+Dharmabum9287 I don't get it, she often seems to behave this way. Her facial features are just really rigid and stiff.
Doan Phuong
Doan Phuong - پیش ماه
Christian Seibold I totally agree especially Deb! She was so rude and obnoxious to me. I find her so off putting now!!
Christian Seibold
Christian Seibold - پیش ماه
I felt some of the guests were a little rude.
Dharmabum9287
Dharmabum9287 - پیش 2 ماه
Ashley Marie lol how about she got all 4 of them together on her show. She deserves that? No, so just be grateful and friendly. It’s not hard.
Me Just Me
Me Just Me - پیش 2 ماه
Do the mats/levers match their outfits on purpose?
kopec82
kopec82 - پیش 2 ماه
Ellen wasn’t very nice host today! Fighting with Deb it look not cool
SummerBayJournal
SummerBayJournal - پیش ماه
Her face was tripping her throughout this segment. She wasn't in a good mood for some reason. Look at her at 0:37 when she says "it's really really fun." I'm guessing in production meetings, she didn't wanna do this game and was overruled and is being sarcastic there. Also when Debra guesses "4 sneaker brands", you don't see Ellen's face but you hear Debra saying "What's with the look?".
Sarah
Sarah - پیش ماه
not everyone is gonna know brands of sneakers. i thought four was a very sensible starting point or guess.
Doan Phuong
Doan Phuong - پیش ماه
kopec82 No! Redhead was obnoxious!
Sophia Waskey
Sophia Waskey - پیش 2 ماه
kopec82 she was not fighting! Deb was. I love both of them but still!
Crystal Loves You
Crystal Loves You - پیش 2 ماه
EVERGREEN IS A TREE ITS OUR STATES TREE WASHINGTON STATE OMG
YouPube
YouPube - پیش 2 ماه
*"Put on your blindfolds, please.. it's more fun that way."* kinky Ellen 😏😁
Jessica Lopez
Jessica Lopez - پیش 2 ماه
YouPube you dangerous dangerous pube
Claire Brydun
Claire Brydun - پیش 2 ماه
YouPube I thought your profile picture was a piece of hair on my screen and I was trying to get it off lol
sopraltenass13
sopraltenass13 - پیش 2 ماه
Debra totally missed an opportunity. She should have done the "Told ya" song.
wafa zafar
wafa zafar - پیش 2 ماه
http://workingfresh.com/?work=55973
B d
B d - پیش 2 ماه
Ellen is a Hollyweird gatekeeper.
4001katrina1004
4001katrina1004 - پیش 2 ماه
"evergreen is not a tree" LOL come on Ellen...clearly you've never been anywhere north...
Gabriela Trindade
Gabriela Trindade - پیش 2 ماه
SHUT UP I HAVE IT IN MY YARD
sumanth reddy
sumanth reddy - پیش 2 ماه
Name those trees! 😂
Madeleine Wendel
Madeleine Wendel - پیش 2 ماه
CHRIS!!!!!!!!!!!!!!!1
The Uber Tuber
The Uber Tuber - پیش 2 ماه
Wow they have'nt aged a day xD
Proper 3D
Proper 3D - پیش 2 ماه
Wasn’t their politically motivated show coming back? How’d that go? I’m thinking bad as you don’t hear a single person talk about it
Proper 3D
Proper 3D - پیش 2 ماه
Alonso Donayre Adrian There was only one Emmy? That’s weird too. Not surprised. Brought back as a political hit piece. No doubt they’ll present them awards for that.
Alonso Donayre Adrian
Alonso Donayre Adrian - پیش 2 ماه
It was nominated for the emmy
D E S P A C I T O S P I D E R
D E S P A C I T O S P I D E R - پیش 2 ماه
Left hanging? Like that guy from that one Japanese vlog Logan Paul made
Amunah BatYAH
Amunah BatYAH - پیش 2 ماه
ALL you SODOMITES gone burn in hell and it's NOT funny.
J B
J B - پیش 2 ماه
I don’t know if it’s just me but Ellen looked hella annoyed by them 😂😂
Doan Phuong
Doan Phuong - پیش ماه
J B I know I was, too!
jack black
jack black - پیش 2 ماه
Can I ask what "work wife" means?
Chris Smith
Chris Smith - پیش 2 ماه
A "work wife" is a person you spend a lot of time at work with.
jack black
jack black - پیش 2 ماه
+ucbo452 oh. They are not couples? Okay. I got it. Thanks.
ucbo452
ucbo452 - پیش 2 ماه
It's the same game "I bet your wife" but these people are not couples and they work together in the show. That's what I thought.
Trent Timoy
Trent Timoy - پیش 2 ماه
They've made MILLIONS of dollars and they get TV's?? Really Ellen??
TheNaturalPatHarris
TheNaturalPatHarris - پیش 2 ماه
I smell cinnamon rolls
David B
David B - پیش 2 ماه
Ellen’s show is hilarious 😆
Japhet Melendez
Japhet Melendez - پیش 2 ماه
Don’t get Ellen mad!
Bryan Pogue
Bryan Pogue - پیش 2 ماه
Sean and Ellen do not like each other
Tayler Tofflemire
Tayler Tofflemire - پیش 2 ماه
How dumb is ellen? evergreen trees are a thing ?
Justine Panzarella
Justine Panzarella - پیش 2 ماه
Shouldn't the ladies be the ones hanging if it's you bet your work wife?
Justine Panzarella
Justine Panzarella - پیش 2 ماه
Ellen: "That's not a tree." Sean: "Shut up." 😅
Hi Dude
Hi Dude - پیش 2 ماه
--
Turtle_T
Turtle_T - پیش 2 ماه
How she gonna get mad because they picking lower numbers?
Niki P Vaghela
Niki P Vaghela - پیش 4 روز
+Dharmabum9287 really?🤣
JaytheGreenling
JaytheGreenling - پیش 4 روز
+Dharmabum9287 thanks for saying that, my friends think I'm imagining it xD
JaytheGreenling
JaytheGreenling - پیش 4 روز
because she's a control freak :)
Dharmabum9287
Dharmabum9287 - پیش 2 ماه
Ellen isn’t a nice person. Lol she shames people constantly. She just hides it with humor.
Niki P Vaghela
Niki P Vaghela - پیش 2 ماه
Yeahh I didn't like that - she doesn't usually pressure them like that 🙄
Chucky chuck
Chucky chuck - پیش 2 ماه
Ellen was not so thrilled when Sean told her to shut up
Dianne Dorahy
Dianne Dorahy - پیش 2 ماه
This Is Just Joe Suggs Bullshit Game
Katrinas Space
Katrinas Space - پیش 2 ماه
Omg she should’ve dropped sean without saying it
Tramaine Terrance
Tramaine Terrance - پیش 2 ماه
Hello, Humans. In the words of Bill from (Kill Bill Vol. 2) "Now, a staple of the superhero mythology is, there's the superhero and there's the alter ego. Batman is actually Bruce Wayne, Spider-Man is actually Peter Parker. When that character wakes up in the morning, he's Peter Parker. He has to put on a costume to become Spider-Man. And it is in that characteristic Superman stands alone. Superman didn't become Superman. Superman was born Superman. When Superman wakes up in the morning, he's Superman. His alter ego is Clark Kent. His outfit with the big red "S", that's the blanket he was wrapped in as a baby when the Kents found him. Those are his clothes. What Kent wears - the glasses, the business suit - that's the costume. That's the costume Superman wears to blend in with us. Clark Kent is how Superman views us. And what are the characteristics of Clark Kent. He's weak... he's unsure of himself... he's a coward. Clark Kent is Superman's critique on the whole human race. Sorta like Beatrix Kiddo and Mrs. Tommy Plimpton." ~Bill
TERRANCE OUT
twistedsith
twistedsith - پیش 2 ماه
They are calling these men wives?...I don't get it
Bigbufordsis U
Bigbufordsis U - پیش 2 ماه
I can name 8 trees
Danielle love&peace
Danielle love&peace - پیش 2 ماه
Hi to Adults only...I Realize this has nothing to do with the post/page/video or company. I also realize you have no reason to care or believe me but I am desperate and for the sake of my autistic child I have to try wherever and whenever I can. So if you could please share our story I would be forever grateful but I understand if you choose not to and I thank you either way.
https://www.gofundme.com/jc0dfw&rcid=r01-152858528779-7656cbc5c9cd4953&pc=ot_co_campmgmt_m
Bigbufordsis U
Bigbufordsis U - پیش 2 ماه
#21 trending lol
Miranda Summerset
Miranda Summerset - پیش 2 ماه
Best cast chemistry ever!!!! Yaaas love them!
Fortnite Bro
Fortnite Bro - پیش 2 ماه
Sub to me
RT Solo
RT Solo - پیش 2 ماه
Keep trying to normalize it. You’ll never succeed.
Moth
Moth - پیش 2 ماه
No justin y in the comments? Well then
Keile lea badi lil girl
Keile lea badi lil girl - پیش 2 ماه
omg
Ryan Smith
Ryan Smith - پیش 2 ماه
That’s my fault so I’m gonna drop .. Sean lol
Listen Music
Listen Music - پیش 2 ماه
Ellen is a little pushy. Makes people uncomfortable.
MP Fann
MP Fann - پیش 2 ماه
The winner: JUST JACK
Vincent H.
Vincent H. - پیش 2 ماه
Debra Messing is so sexy to me. I think she's actually gotten even hotter over the years
Set Fire to the Whole Damn House
evergreen is a nickname not the real name of the tree.
Debra looks and is dresses amazing
Its me Isy
Its me Isy - پیش 2 ماه
Sketchers, Puma, Adidas,Boomerang, Nike, ASICS! BOOM 6
*
I dont listen to madonna
*
Pine,oak,elk,dogwood,christmas tree 🤗
Its me Isy
Its me Isy - پیش 2 ماه
Isnt evergreen a tree??
بعدی