shgurr
shgurr
  • 55
  • 275 923 172
  • 0
  • عضویت از 2011 19 اكتبر
I make stuff. I really don't have a theme for this channel, it's kind of a place where I can learn animation so I do memes, music videos, and story times. I'm currently a college student so there might be a few months where my channel will go inactive but I'll always come back.
I am working on a cartoon series but it is delayed because of school.

Programs/software: Sony Vegas and Paint Tool SAI, Audacity, Blue Yeti
FAN MAIL/ SEND STUFF:
SHGURR
233 W Bulldog Blvd #111
Provo, UT 84604

فیلم های
Happy Halloween Meme ft. CrazedCake
Happy Halloween Meme ft. CrazedCake
پیش ماه
Me and Crazedcake go way back. She worked really hard editing this together so give her a sub!
(StoryTime) My demon experiences
(StoryTime) My demon experiences
پیش ماه
A visual retelling of all of my spirit encounters in order from funniest to scariest, one being an experience from vidcon. I'll be using some drawings I did in paint ...
Ripped Pants
Ripped Pants
پیش ماه
Download Fortnite for free here: pixly.go2cloud.org/SHsf Thanks to Epic Games for sponsoring this video Pumpkin spice tshirts: ...
My First Vidcon Experience
My First Vidcon Experience
پیش 3 ماه
Imma sleep now thx I HAVE A PO BOX NOW FAN MAIL/ SEND STUFF: SHGURR 233 W Bulldog Blvd #111 Provo, UT 84604 all the animators mentioned in this ...
Lemon Boi
Lemon Boi
پیش 5 ماه
THIS VIDEO WAS NOT SPONSORED BY ANYTHING MENTIONED IN ITS CONTENTS I'm actually kinda proud of how this turned out. I still need to work on ...
Apartment Atrocities
Apartment Atrocities
پیش 6 ماه
This was supposed to come out like 3 months ago whoops This video was like a filler that ended up changing my animation/coloring methods and got me back ...
Find Da Wae (animation) -- Song by CG5
Find Da Wae (animation) -- Song by CG5
پیش 10 ماه
why did i make this Go sub to CG5's Channel! He wrote the amazing song that went along with the video! SONG: ...
(Face Reveal) 1 mILLION
(Face Reveal) 1 mILLION
پیش 10 ماه
1 MILLION SUBS AHHHHHHHH IM HONESTLY SPEECHLESS I am currently working on two videos atm. Don't worry all is well ...
[MAP]All I Want for Christmas
[MAP]All I Want for Christmas
پیش سال
This came out so great!! Merry Christmas!! Song: All I Want for Christmas is You - Big Time Rush Ending Song: SR3L- Generic Holiday Parts: 1. Paintedbleu ...
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
پیش سال
IRvideo plz no demonetize k Links: Deviantart: shgurr.deviantart.com/ Twitter: twitter.com/shgurrOWO Patreon: www.patreon.com/shgurr ...
Surprise Halloween Adoption
Surprise Halloween Adoption
پیش سال
this took way too long to make Music: irvideo.net/ZOrxwqvfD2E-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C.html&list=LLkQ3eqNNaFrBZ_WbnCIMN8w&index=15.
Blood Drive
Blood Drive
پیش سال
woah it's late Patreon: www.patreon.com/shgurr visit my twitter peeps spoilers for my kidnapping video will be posted to my patreon.
Sportz (ft. JaidenAnimations)
Sportz (ft. JaidenAnimations)
پیش سال
Patreon: www.patreon.com/shgurr Shirts: teespring.com/dashboard/stores/edit/164828 ...
How to Lucid Dream(Haunted)
How to Lucid Dream(Haunted)
پیش سال
Shirts: teespring.com/stores/shgurr www.redbubble.com/people/shgurr/shop?asc=u Uh so ye this happened I hope some people get that shane ...
[MAP] Into You
[MAP] Into You
پیش سال
I can't believe I started this map sept 2016... THAT TOOK A WHILE Everyone did amazing though! Hope you enjoy this map! Song: into you by Ariana Grande ...
[MEME] Dab on those haters
[MEME] Dab on those haters
پیش سال
thanks for 500k! Feel free to make your own version Song: Dab on the Haters by Roomie GO CHECK OUT ROOMIES CHANNEL: ...
Retail ft. TheOdd1sOut, isketchi, motionwarrior
Retail ft. TheOdd1sOut, isketchi, motionwarrior
پیش سال
Shirts: teespring.com/stores/shgurr TheOdd1sOut: irvideo.net/c/UCo8bcnLyZH8tBIH9V1mLgqQ isketchi: ...
[MEME] Boom x4
[MEME] Boom x4
پیش سال
im 21 i should be doing homework but i mean iz ma bdayyy.
[MEME] excuses
[MEME] excuses
پیش سال
Featuring by order nhyku CreativeBunny45 Theodd1sout Jaidenanimations Slideswitched Kittydog Miine Jaiden Fang Trap Scotch Jonkagor AND THE LAST ...
The Easter Bilby
The Easter Bilby
پیش سال
This video was sponsored by Best Fiends Download Best Fiends for FREE Download link: download.BestFiends.com/AprilPromo The first person to beat ...
Weather
Weather
پیش سال
so yeah two of my siblings crashed my recording but it was fine cuz it was funny This video isnt long cuz i was sick and my artstyle has been shifting around so I ...
The Lunchlines
The Lunchlines
پیش سال
school is fer nerdds p.s. i bought a microphone for the next video cuz iphone audio isnt the best?? -credit to theodd1sout outro. sorry it's just a perfect outro.
Top 5 Worst Dates
Top 5 Worst Dates
پیش سال
ok so like yeah... valentines day is mehh.
[MEME] Papito
[MEME] Papito
پیش سال
original: Kittydog had to practice kit for squad 9 I said I wont be doing many memes on this channel but this was one I already wanted to do. I also want to do the ...
[MEME] We Don't Talk Anymore
[MEME] We Don't Talk Anymore
پیش سال
so for some reason my file got corrupted and I lost part of the video... It was going to be longer but I might redo it This is my old style so don't freak out on me.
[MEME] Jin Jin Jingle Bells
[MEME] Jin Jin Jingle Bells
پیش 2 سال
SPICY MEME TIEMMM I HAD TOO MUCH FUN MAKIN THIS. OK so here is a christmas meme that like took me a week to make and totally wrecked my right ...
[MEME] Trump Gets Down
[MEME] Trump Gets Down
پیش 2 سال
propaganda edit: ok I dont want politics fights ok this is a silly vid and everyone should be respectful of each other plzzz. SONG: ...
[MEME] Happy Halloween
[MEME] Happy Halloween
پیش 2 سال
This was so much fun to make! love ya CB. HAPPY HALLOWEEN!!! Original irvideo.net/r4y90BwuTmA-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C.html CB45 ...
Please Don't Let me Die
Please Don't Let me Die
پیش 2 سال
o look fnaf. I luv bby soooo much xD this was fun to make but pretty hard lol... remake of re:zero ED 1 SONG: "STYX HELIX" by MYTH & ROID.
[MEME] White Boi
[MEME] White Boi
پیش 2 سال
original by kittydog my hands are killing me ahhh imma kill ya kyubey.
[MEME] Gimme Gimme
[MEME] Gimme Gimme
پیش 2 سال
original by Jexi This was so much fun to make xD looks like crap tho.
TOP FNAF Spongebob Animations #2
TOP FNAF Spongebob Animations #2
پیش 2 سال
All fnaf spongebob animations by me part 2. All audio is from spongebob. sorry there wasn't as many this time but these take a while to make Outro: Ampyx- Holo ...
[Animation] Posin' meme l (Collab)
[Animation] Posin' meme l (Collab)
پیش 2 سال
Here is the old time Posin' meme! I wanted to do this meme so BAD Thanks Creative Bunny 45! Luv y girrrrrl original meme by : Jexi and SlappedBackCeleby ...
(FNAF) Stupid Town Foxy animation
(FNAF) Stupid Town Foxy animation
پیش 2 سال
foxy what are you doing? original from spongebob About: Shgurr is an independent artist making original series, parody animations, speedpaints, and music ...
[FNAF foxy Animation] O boy 3am -- Shgurr
[FNAF foxy Animation] O boy 3am -- Shgurr
پیش 2 سال
Foxy loves pizza at 3am in the morning xD About: Shgurr is an independent artist making original series, parody animations, speedpaints, and music videos.
[Animation] Timelapse MEME -- Shgurr
[Animation] Timelapse MEME -- Shgurr
پیش 2 سال
Timelapse animation meme with the beautiful creativebunny45 ^^ watch as we fuse together :3 NOT ORIGINAL About: Shgurr is an independent artist making ...
(FNAF SL)pick up dat trash springtrap-- Shgurr
(FNAF SL)pick up dat trash springtrap-- Shgurr
پیش 2 سال
baby and springtrap animation for five nights at freddy's sister location. bold and brash.. more like belongs in da trash xD ...
TOP FNAF Spongebob Animations #1
TOP FNAF Spongebob Animations #1
پیش 2 سال
TOP FNAF Spongebob animations from me shgurr . People have been posting compilation videos on their channels and I'm a little annoyed so I put this together ...
[Animation] Squad 9 Clap Meme
[Animation] Squad 9 Clap Meme
پیش 2 سال
this is that silly clap meme but I just had to do it! Original: irvideo.net/YgtXAD6-RiY-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C.html Inspired be Miine go check hers out.
(FNAF SL)DANGER MEME
(FNAF SL)DANGER MEME
پیش 2 سال
yeah simple but fun to do i need a break from those deviantart commissions orginal belongs to: ...
(FNAF SL)Sit Down Original Meme(Baby Animation)
(FNAF SL)Sit Down Original Meme(Baby Animation)
پیش 2 سال
ah ok time to get back to work Song: Trump goes hard by schmoyoho.
poneh meme (original)
poneh meme (original)
پیش 2 سال
SONG:irvideo.net/rR_TOiJa5Yw-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C.html so uh yeah... I need a life o btw saw the new sister location trailer ^^ super excited probably gonna ...
Next to Me
Next to Me
پیش 2 سال
so todays my birthday.... what am i doin with my life Song: Next to me by Otto Knows.
bootie bootie meme
bootie bootie meme
پیش 2 سال
this took so long to make xD I started this morning... geez using windows movie maker is really hard. I need to camtasia studio again... OC's Layne- skunk ...
Noticed
Noticed
پیش 3 سال
so um yeah this is a slideshow so dont treat it like an animation K? and i kinda wanted to rush through it in order to set up time for the special video i have been ...
[MEME] Fazbear Pizza
[MEME] Fazbear Pizza
پیش 3 سال
collab with the beautiful RaeBae :3 hope u like it!!!
notice me senpai
notice me senpai
پیش 3 سال
inspired by munch zig irvideo.net/Vk-clM2xlTg-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C.html SONG:irvideo.net/xteNLxJLKM4-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C.html and yes i did see the fnaf 4 ...
[MEME] is this the Freddy Fazbear's pizzeria
[MEME] is this the Freddy Fazbear's pizzeria
پیش 3 سال
if you watch me on deviantart you know that my style has changed to this.
Balloons
Balloons
پیش 3 سال
Song: Balloons- Mandoponyirvideo.net/AJvQJ9Nz09k-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C.html should i finish this one? i got tired of animating and getting crap about what i ...
[MEME] Crazy Talk
[MEME] Crazy Talk
پیش 3 سال