Mean Tweets - Music Edition 5

67 699
2 389
 
نظر
Nick Jacoby
Nick Jacoby - پیش 6 ساعت
Next time UFC edition please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bruce Lee
Bruce Lee - پیش 9 ساعت
These ppl too mean!
Mariah Michel
Mariah Michel - پیش 22 ساعت
G-EAZY IS SO FINE😭😭
Nelovich Esquire
Nelovich Esquire - پیش روز
I feel like, with all the internet out there, that they went easy on Nickelback
Don’t  Move
Don’t Move - پیش روز
Mean Tweets- Model Edition ? Like if you’d like to see that 👍🏻
Sirius XXX
Sirius XXX - پیش روز
Dua Lipa 😂😩❤
Amara Winchester
Amara Winchester - پیش روز
These tweets are not funny. Some are actually very true.
Monika Mogilany
Monika Mogilany - پیش روز
Pink is everything omg ❤️
Ashok Debnath
Ashok Debnath - پیش روز
can we have tom hardy here plz?? xD
Beyonce Knowles
Beyonce Knowles - پیش 2 روز
Pink LMAO
Duc Luc
Duc Luc - پیش 2 روز
God!! Gwen is still a Goddess! That is one beautiful woman. Age will always reveal true beauty
jdvicvega0
jdvicvega0 - پیش 2 روز
I'll lick Gwen Stefani's butthole on her period
Popular Loner
Popular Loner - پیش 2 روز
halsey😶💓
ASFV MORINA
ASFV MORINA - پیش 2 روز
I LAUGHED SO HARD AT DUA'S PART HER FACE WAS HILARIOUS😂😍
Diana Taran
Diana Taran - پیش 2 روز
Why would anyone hate on pink?
One of the strongest female vocalists. Dua, Ariana, cyrus, Selena, etc... can’t relate
Giuls Stark
Giuls Stark - پیش 2 روز
I came here for imagine dragons
YannickGuitarist
YannickGuitarist - پیش 2 روز
Saying Korn is worse than Nickelback is kind of a low blow. Insults like that should be reserved for the truly heinous.
Rivo Haavandi
Rivo Haavandi - پیش 2 روز
nickelback
Илья  Огрызков
Илья Огрызков - پیش 2 روز
Didn't get the G-Eazy one, anybody can explain that?
Xvx_ Tencent
Xvx_ Tencent - پیش 2 روز
1:01 he forgot to say No hOmO
Jacura2 StaffordCity
Jacura2 StaffordCity - پیش 2 روز
starbucks pay2win sheep are worshipping and licking her butthole til they are pink. That is not even a good mean tweet. here is my mean tweet for pink. Pink is like short lasting bubblegum her music taste alright but then you want to spit it out after the first 2 minutes
NPC #1456829
NPC #1456829 - پیش 3 روز
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Diandra Taylor
Diandra Taylor - پیش 3 روز
Pink is awesome
Supernova Lel
Supernova Lel - پیش 3 روز
If I were on Twitter and someone described me as smelly, I would report them for stalking since they apparently know what I smell like. But yeah, sticking up the middle finger works too. Good job, Miley!
Anna Paula Sp
Anna Paula Sp - پیش 3 روز
Gotta love Miley
Cristina
Cristina - پیش 3 روز
booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Angelique Betera
Angelique Betera - پیش 3 روز
Dua lipa's accent 😍😍😍😍
Svahn
Svahn - پیش 3 روز
Korn is still playing? What's going on here, gota get my FILA shirt back I guess
Mark Harwood
Mark Harwood - پیش 3 روز
Shout out to pink for her response :D
Mark Turner
Mark Turner - پیش 3 روز
dude
JaWatDenn Jonge
JaWatDenn Jonge - پیش 3 روز
Why are you uploading this so late?! The singer of Imagine Dragons looked like this in 2015!
Caeden Emerald
Caeden Emerald - پیش 3 روز
Half of these are kind of true
Brendan Primus
Brendan Primus - پیش 3 روز
I've never seen a band more publicly hated then nickleback
Theresa Gomez
Theresa Gomez - پیش 3 روز
With gwen,s hair and makeup she looks like the girl from 2 broke girls
Fruitboi Peach-Peach
Fruitboi Peach-Peach - پیش 3 روز
1:21
Tommynski
Tommynski - پیش 3 روز
NICKELBACK RIGHT AFTER KORN LMAO
Christian Nunez
Christian Nunez - پیش 3 روز
I love these😂😂😂 these are so hilarious.
Deba Dev
Deba Dev - پیش 3 روز
I love how they are laughing good on them
veronica negrete
veronica negrete - پیش 3 روز
The licorice hair made me crack up
AyBegii
AyBegii - پیش 3 روز
P!nk is snapped.
Niecey
Niecey - پیش 3 روز
Nobody talks about Korn like that.. someone cut that's dude ahole off.. the Nickelback comeback was hilarious though
Shabir Hussain
Shabir Hussain - پیش 3 روز
Dualipa is so peng
yøunganimal doompatrol
yøunganimal doompatrol - پیش 3 روز
lowkey highkey middlekey like Nickelback
晓明于
晓明于 - پیش 4 روز
Pink's facial expression's funny
chasing clouds
chasing clouds - پیش 4 روز
I love how pink just laughed at it
69 420
69 420 - پیش 4 روز
I don't normally watch this crap, but I'm treasuring every moment I have on here now since YouTube went down
cat
cat - پیش 4 روز
1:26 love her
cat
cat - پیش 4 روز
The strokes?
virgil scott
virgil scott - پیش 4 روز
I dead ass didn't know that was Gwen Stefani until she started reading the tweet.
Rodolfo Castro
Rodolfo Castro - پیش 4 روز
Whoa, low blow for Korn
hi00118
hi00118 - پیش 4 روز
That schoolboy q one don’t count that’s the beginning of look out for detox. Either that or Kendrick wrote the tweet too
rackelthejackel
rackelthejackel - پیش 4 روز
Wtf happened to this show ? I used to love the mean tweet series , they were hilarious ... ? Each episode has been worse than the last , I don’t even bother watching it live anymore..Sooner than later I won’t bother watching the YouTube snippets either . Shame😒
Ajdacho
Ajdacho - پیش 4 روز
0:30 that would go to Maroon V
ESS JEE
ESS JEE - پیش 4 روز
great respond miley..
Manil Chauhan
Manil Chauhan - پیش 4 روز
NOBODY dìsses korn though they are the best!!!
Chad Reffner
Chad Reffner - پیش 4 روز
Xlax
Moneyman moneymoneyman
Moneyman moneymoneyman - پیش 4 روز
I’m in love with dua
Satriani M
Satriani M - پیش 4 روز
That ScHoolboy Q one wasn’t really a mean tweet. They’re Kendrick lyrics from Look Out For Detox 👀
Mrs Murder
Mrs Murder - پیش 4 روز
Nickleback lmfao 😂
Janis Ibarra
Janis Ibarra - پیش 4 روز
Omg the strokes
Jeck cariaga
Jeck cariaga - پیش 4 روز
hea
Kisha McDonald
Kisha McDonald - پیش 4 روز
More mean tweets!!!!
raphshady
raphshady - پیش 4 روز
Eminem please
raphshady
raphshady - پیش 4 روز
Make Eminem do this
raphshady
raphshady - پیش 4 روز
Make Eminem do this please
raphshady
raphshady - پیش 4 روز
Please make Eminem do this
Nick B
Nick B - پیش 4 روز
the comment about pink being a pig is 100% correct.
Chase Black
Chase Black - پیش 4 روز
I was going to like the video,until nickelback showed up
Booty GAwD
Booty GAwD - پیش 4 روز
😂😂😂😂😂 the timing of the end
leopold petersen
leopold petersen - پیش 5 روز
Why would one hate imagine dragons.. They aren't that bad.
Jee
Jee - پیش 5 روز
Mean Tweets - Kardashian Edition. Make it happen!!
Weiki Huang
Weiki Huang - پیش 5 روز
The dua comment was weak AF
Jesse 4R
Jesse 4R - پیش 5 روز
Dude.. Halsey.. Im sorry but the Bald short head hair thing does NOT FIT you nor look good on you. . JizzEasy is a ugly goofy looking guy but damn come on
Milutin Jovic
Milutin Jovic - پیش 5 روز
Schoolboy!!!
seka
seka - پیش 5 روز
you just know the strokes ain't never doing this again
Jackson Beal
Jackson Beal - پیش 5 روز
0:34, Imagine Dragons is my favorite band, and I actually like Maroon 5, so that hurt
itsjemmabond
itsjemmabond - پیش 5 روز
Chad Kroger of Nickleback got hot...🌶
itsjemmabond
itsjemmabond - پیش 5 روز
Am I the only person who didn't recognise Gwen Stefani?
jauchiu
jauchiu - پیش 5 روز
Kimmel and his entire family can go to hell.
UhhhhFink
UhhhhFink - پیش 5 روز
Imagine Dragons are way worse than Nickleback
Tionna Johnson
Tionna Johnson - پیش 5 روز
Gween is beautiful
Kriositivity
Kriositivity - پیش 5 روز
This needs to continue in 2019. I must admit I'm not a huge fan of Jimmy Kimmel but this series is the best
fatpatMC
fatpatMC - پیش 5 روز
touche nickelback
Kate Chalmers
Kate Chalmers - پیش 5 روز
They were just tweeting at Schoolboy Q something Kendrick said to him in lookout for detox 😒😒
Shirel Sharon
Shirel Sharon - پیش 5 روز
you should do a YouTube audition with tweets from YouTube!! you should check the comments on James charles red carpet something its to die for lol
Nana Diaries
Nana Diaries - پیش 5 روز
That pink tweet was so mean omg ..glad she was hilarious with it
KIHYUN OWNS MY ASS
KIHYUN OWNS MY ASS - پیش 5 روز
Pink's "Thank You" LMAO
just sal
just sal - پیش 5 روز
Lmaooo pink👍
just sal
just sal - پیش 5 روز
Jason Derulo 🙈😂😂
Chris Davis
Chris Davis - پیش 5 روز
Black unemployment = record low
Asian unemployment = record low
Hispanic Unemployment = record low
GDP 4.2 %

Trump is a winner and 90% of media is liberal
Rockin Randy89
Rockin Randy89 - پیش 5 روز
Pink Was The Best 😂😂😂😂😂
MPSecare
MPSecare - پیش 5 روز
Gwen Stefani really is terrible.
restinpeaceminusone
restinpeaceminusone - پیش 5 روز
Was that G-eazy one even an insult ??
Jacqueline Filo
Jacqueline Filo - پیش 5 روز
Well, they were quite right about Miley Cyrus. I mean, she is a whore and everybody knows that.
Amalia Mathews
Amalia Mathews - پیش 5 روز
KORN
Wisdom Mbambu
Wisdom Mbambu - پیش 5 روز
Dua Lipa was low key thinking about giving one
Tuned In
Tuned In - پیش 5 روز
Damn! What happend to Gwen Stefani?!
Mark Jackson
Mark Jackson - پیش 5 روز
dang, these were underwhelming
Aaric Stone
Aaric Stone - پیش 5 روز
Jason Derulo looked like "How did y'all know?!!"
Cheng Li
Cheng Li - پیش 5 روز
LMAO. Smelly Pirate Hooker!!!!!!!!!
بعدی