Velvet Buzzsaw | Official Trailer [HD] | Netflix

59 870
1 361
 
نظر
Rizki Ananda
Rizki Ananda - پیش 2 ساعت
Jhin(the virtuoso) from league of legends decided to make a movie.
Ah Chung
Ah Chung - پیش 2 ساعت
Feels like Final destinations
Looking forward to it ..
Syndrom3
Syndrom3 - پیش 2 ساعت
Criticize the art, the art will cut-&-size you. :3
mc nasty
mc nasty - پیش 2 ساعت
Okay YouTube I finally watched the trailer
Jacob Noori
Jacob Noori - پیش 2 ساعت
Wow, this looks promising! HYPED.
Shaleen61
Shaleen61 - پیش 3 ساعت
Gives me chills...
Ben Armstrong
Ben Armstrong - پیش 4 ساعت
Okay I'm definitely getting Netflix now. Sold!
Hello ItsKylee
Hello ItsKylee - پیش 4 ساعت
Well that escalated quickly
Courtney Tregurtha-Nairn
Courtney Tregurtha-Nairn - پیش 5 ساعت
Oh yeah this one looks good!
John
John - پیش 5 ساعت
night in the museum painting edition
R. Gonzo
R. Gonzo - پیش 6 ساعت
It will suck, every actor is pushing their limits of how much their career is dying. Nothing seems natural, so over pushed. Storyline sucks, even though these actors rock. Forget this film.
R. Gonzo
R. Gonzo - پیش 6 ساعت
This movie sucks
Mike Pippins
Mike Pippins - پیش 7 ساعت
Get off the couch.
Alejandro Cruz
Alejandro Cruz - پیش 7 ساعت
I love jake:3
Madison Jeanne Teske
Madison Jeanne Teske - پیش 7 ساعت
As long as no one slices of their head with a piano wire I'll watch
Emmet Stone
Emmet Stone - پیش 8 ساعت
Five Knives- Money (In case anyone was wondering what the song is called, you're welcome)
Shea Johnson
Shea Johnson - پیش 8 ساعت
When I tell y’all!!!!!! I. Love. Jacob. So fine. 😍😩
Haider
Haider - پیش 8 ساعت
Okay that 180'ed fairly quickly
cp1925
cp1925 - پیش 8 ساعت
They need to make better trailers.
Nicole Taylor
Nicole Taylor - پیش 8 ساعت
W....T....F....I was not expecting that.
precioustraveler
precioustraveler - پیش 9 ساعت
This is an example of a trailer that showed too much. If you see this comment before watching. Do not watch the trailer. Perhaps there is a lot more plot, but I feel like a lot was spoiled. Boo Hiss
anouk morrissy
anouk morrissy - پیش 9 ساعت
jake and toni? well you can count me in
reality
reality - پیش 9 ساعت
So... murderous paintings and art. YES
jay24july
jay24july - پیش 10 ساعت
Wow way to go Netflix
Alan Wong
Alan Wong - پیش 10 ساعت
Mysterio in a thriller movie... NICE
Dylan Beck
Dylan Beck - پیش 10 ساعت
Looks cool except for every character they revealed, they showed die in the trailer... Don't really need to watch this now tbh...
J.M. Seibriger
J.M. Seibriger - پیش 10 ساعت
Am I the only one that had absolutely no idea this was gonna be a horror movie/thriller up until 1:30?? Looked to me like some sort of the Devil wears Prada remake with Jake Gyllenhall before that!
Gilliatt83
Gilliatt83 - پیش 10 ساعت
Fresh!
Rukhsana Zaidi
Rukhsana Zaidi - پیش 10 ساعت
Holy shit I’m so flippin excited I can’t even!!!!😭
Daemon Danko
Daemon Danko - پیش 10 ساعت
Jakey boi needs to chill damn spoder men and this ?
The Countess Bathory
The Countess Bathory - پیش 11 ساعت
Is that The Weeknd at 1:00?
Qhmda
Qhmda - پیش 12 ساعت
I’m so confused with everyones feedback IS THIS BAD SHIT OR GOOD SHIT
To Release is To Resolve
To Release is To Resolve - پیش 12 ساعت
Lol
Andrew W
Andrew W - پیش 13 ساعت
This was intense
X13ful
X13ful - پیش 13 ساعت
I feel like I've watched the entire movie
Mathías Techera
Mathías Techera - پیش 13 ساعت
I thought that this was going to be another movie about art and then I keep on watching the trailer...OMG...Netflix you got me.
Joe Blackner
Joe Blackner - پیش 14 ساعت
i find i can watch anything with jake gyllenhall in it. my current favorite actor.
tyler prophete
tyler prophete - پیش 14 ساعت
Omg that girl from Fresh Meat...
Valley Girl
Valley Girl - پیش 15 ساعت
I see my Jake and I'm there!
KL Chambers
KL Chambers - پیش 15 ساعت
Looks awesome!!
Versatile Indian Films
Versatile Indian Films - پیش 15 ساعت
It would be hard not to make mind bending film with Jake on your film.
Josue Alvarez
Josue Alvarez - پیش 15 ساعت
Mysterio !!
TheStarWarrior
TheStarWarrior - پیش 15 ساعت
So Mysterio Origin Story Got it
Struggle Drax
Struggle Drax - پیش 15 ساعت
Mysterio went through some crazy shit before Far From Home aye?
Latania Blake
Latania Blake - پیش 15 ساعت
Welcome back Jake, can’t wait to see you in Spider-Man as well.
thisisamomentTV
thisisamomentTV - پیش 15 ساعت
I still haven’t seen nightcrawler but im getting black swan vibes
GreyFloorPanels
GreyFloorPanels - پیش 16 ساعت
This must be the work of an enemy stand
Ayush Upadhyay
Ayush Upadhyay - پیش 16 ساعت
So goddamn unexpected!
Hollywood In Hindi
Hollywood In Hindi - پیش 16 ساعت
this is something scary. love it.
Mahmood Abduljabbar
Mahmood Abduljabbar - پیش 16 ساعت
When Americans try to be more European
Mike Curtis
Mike Curtis - پیش 16 ساعت
Trailer could be cut way down to be effective. Got two minutes in and stopped. You got me Netflix, don't want to see any more and spoil the movie.
Sam Hensel
Sam Hensel - پیش 16 ساعت
Teddy Perkins 2:16
gg i'm black
gg i'm black - پیش 16 ساعت
Looks fun.
NightWolf
NightWolf - پیش 17 ساعت
You had my curiosity, now you have my attention
Cinyx GP
Cinyx GP - پیش 18 ساعت
Mysterio Origin Story
John DiMarzio
John DiMarzio - پیش 18 ساعت
Did John Malkovich sell his soul to Netflix?
TheZoProductions
TheZoProductions - پیش 19 ساعت
Some body call the Ghostbusters!
VermontBlogger
VermontBlogger - پیش 19 ساعت
Didn't know Mysterio was starring in this! Wonder if this is a prequel to Spiderman.
Giwrgos  Dioulgkaridis
Giwrgos Dioulgkaridis - پیش 19 ساعت
I saw jack Gyllenhaal and I click it ....he never disappointed me
Nicole Leann
Nicole Leann - پیش 20 ساعت
DOPE
Phila Mlaba
Phila Mlaba - پیش 20 ساعت
This dude about to saturate the market like Kevin Hart & the Rock did in 2017
Will Andersen
Will Andersen - پیش 20 ساعت
*Night at the Museum 4 looks great*
Tiny Rick
Tiny Rick - پیش 20 ساعت
Meh
Nicholas Scott
Nicholas Scott - پیش 20 ساعت
Yes
You see what i did there
You see what i did there - پیش 20 ساعت
Yyylleeennhhoooll
Marshall Teach
Marshall Teach - پیش 20 ساعت
That Gyllenhaals so hot right now
Karen Willet
Karen Willet - پیش 20 ساعت
Easy case for Sam and Dean Winchester
Ed
Ed - پیش 21 ساعت
JG is my favorite.
brayden Terry
brayden Terry - پیش 22 ساعت
Screw Hollywood giving gay roles to straight people.
louisrichards37
louisrichards37 - پیش 22 ساعت
It really sucks when I think about watching this masterpiece on a 6 inch phone screen .
Alienboi
Alienboi - پیش 22 ساعت
Fuck it. Imma watch it
Strickl3r
Strickl3r - پیش 23 ساعت
To much spoiler in the end, would have been nice to watch that movie, without knowing about anything supernatural happening...
Tech Man Pat
Tech Man Pat - پیش 23 ساعت
Oh look an episode of Super Natural
naed
naed - پیش 23 ساعت
Is Jake Gyllenhaal Edna Mode?
your dad
your dad - پیش 23 ساعت
Jakes on it than it's gonna be good
Ezeldeen Kabaha
Ezeldeen Kabaha - پیش روز
The concept is so shit
Alex Sutton
Alex Sutton - پیش روز
Unique Idea....
jujuju222333444
jujuju222333444 - پیش روز
i dont need to see the film, the trailer shows it all....
Pek Pek
Pek Pek - پیش روز
MYSTERIO
Bobstar Bobby
Bobstar Bobby - پیش روز
Any movie with Jake should be in theatres first for the full experience.
danivibritannia
danivibritannia - پیش روز
Jake Gyllenhaal!! I don't even need to watch the trailer, I'm sold already
Toby Lee
Toby Lee - پیش روز
Show the whole film in the trailer why don't you 👀👀👀
John Gialamas
John Gialamas - پیش روز
Στο 0.42 κάνει cameo ο Γιώργος Φλωρινιώτης
Alexander Rose
Alexander Rose - پیش روز
Surprisingly the music was on point
Jean Q Loveday
Jean Q Loveday - پیش روز
meh
Joe Gamble
Joe Gamble - پیش روز
Well shit!!!!!
Banana Child
Banana Child - پیش روز
Oh hey it's Mysterio
Ray An
Ray An - پیش روز
Have a crush on jake gyllenhaal since Doni Darko what a man 😫
Aiya Zaya
Aiya Zaya - پیش روز
It’s not Netflix and chill anymore, it’s Netflix and actually watch the whole damn thing now
D Ldez
D Ldez - پیش 9 ساعت
I agree, before it was just like watch a random movie to get an excuse to get close and heat up things, now its like forget sex did that painting just come alive!!!
fatty !
fatty ! - پیش روز
anyone know the name of the actress at 1:55? pls
Pickles Rick
Pickles Rick - پیش روز
Dony darko
Tuperwear
Tuperwear - پیش روز
Mysterions origin story
RE2PECT YT
RE2PECT YT - پیش روز
I promised my grandpa I’ll wake up with 1k subs I’m just a few subs away make it happen
jovanne zero
jovanne zero - پیش روز
Wtf... into this
PandaThiefChannel
PandaThiefChannel - پیش روز
Hey Netflix, fire your dumb fucking marketing team for spoiling so much of the movie. You literally show (you know who) dead on the floor at the end with the characters talking about it. Like seriously, get a fucking clue. So tired of trailers spoiling everything.
Disheartened6
Disheartened6 - پیش روز
Didn't catch my eye until 1 minute in. I'm glad I'm patient😂👍
Sektion9
Sektion9 - پیش روز
A perfect trailer would have been just showing the first minute.
Syd L
Syd L - پیش روز
If its got Jake Gyllenhaal I’m there
ETHAN CARTER
ETHAN CARTER - پیش روز
Spoiler alert: we know who dies now.


Stupid trailer.
Vincent Glory
Vincent Glory - پیش روز
If gyenhall's in it. I'll see it case closed. Zodiac,enemy,southpaw nightcrawler, prisoners. Dudes resumes almost better than Freeman's seriously underrated
بعدی