Queen Naija "Karma" Official Lyrics & Meaning | Verified

49 805
1 056
 
نظر
Mythical Craze
Mythical Craze - پیش 5 ساعت
I've been waiting!!😍
Erica Harris
Erica Harris - پیش روز
YOU BETTER FUCKING SING NAIJA!!!!!!!
Zola Mendes
Zola Mendes - پیش 2 روز
She can sinnngggggggggg
Steal Comments
Steal Comments - پیش 2 روز
Medicine and karma are the same thing butttt I love both song
deadboyvivivi
deadboyvivivi - پیش 3 روز
genius was smart removing that reap what you sow shit lmao. this girl embarrassing herself.
Courtney Rosemond
Courtney Rosemond - پیش 4 روز
Those vocals!
Jessica Jennings
Jessica Jennings - پیش 4 روز
Been there too sweety think us all men & women been here
Tionna Johnson
Tionna Johnson - پیش 5 روز
CANCELLED
Gabriella Sarai
Gabriella Sarai - پیش 5 روز
please do The Marias next !!!!
Trippie kay 23
Trippie kay 23 - پیش 5 روز
You and Chris doing y'all thing
McKayla Danielle
McKayla Danielle - پیش 6 روز
You’re so beautiful & Loved boo proud of you!❤️❤️😊
Shaniya Tripplett
Shaniya Tripplett - پیش 6 روز
For sum reason she don't look like cardi b to me🤷
rene willis
rene willis - پیش 6 روز
I swear she stole this song (well the melody)
rene willis
rene willis - پیش 6 روز
I swear she stole this song (well the melody)
rene willis
rene willis - پیش روز
Princess Jazmine why you @tting me??
Princess Jazmine
Princess Jazmine - پیش روز
rene willis Ok And.?
jane How
jane How - پیش 6 روز
Who wants to be friends ??
Taniya Townsend
Taniya Townsend - پیش 6 روز
so she didn't remember taking this song from a gospel artist?? serious question
Gabrielle Mays
Gabrielle Mays - پیش 3 روز
Taniya Townsend lmao
Carolyne Carrera
Carolyne Carrera - پیش 6 روز
I love how you can tell that she isn’t fake she barely use voices audio💓💎👑
Naria De Lemos
Naria De Lemos - پیش 7 روز
She was obviously preggers here
Taahirah Sha
Taahirah Sha - پیش 7 روز
queen is gorgeous wow😭😭😭❤❤❤
esthér émily
esthér émily - پیش 7 روز
🤮
The Diy Family
The Diy Family - پیش 7 روز
Can't nobody say queen use autotune
Why u gotta 12 car garage??
Why u gotta 12 car garage?? - پیش 8 روز
Why she look ugly as fuck in the thumbnail
Jpooldog KING
Jpooldog KING - پیش 8 روز
Nah bro she a whole treesh😭😭
Katie Kurowski
Katie Kurowski - پیش 8 روز
she’s so beautiful 😍
All the Crybabies Say Meow
All the Crybabies Say Meow - پیش 8 روز
Nah nah nah y’all can’t have Queen and chris both on this channel that ain’t gon work
Eman And Huda
Eman And Huda - پیش 8 روز
Arabic music
Troll King
Troll King - پیش 8 روز
𝐖𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐦𝐲 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐬𝐤𝐢𝐧𝐬 𝐚𝐭?💯💯💯
R.I.P Triple X
R.I.P Triple X - پیش 8 ساعت
Troll King 🙋🏾‍♀️
xclusivee niaaa
xclusivee niaaa - پیش 8 روز
Congratulations 🤰🏾🤰🏾
Slumped _Coral
Slumped _Coral - پیش 8 روز
Queen blessed my ears💕😍
Damari Oneal
Damari Oneal - پیش 8 روز
I love myself , i know i love myself but I'm still learning myself . I'm gonna always keep that in mind.
I'm such a Queen
I'm such a Queen - پیش 9 روز
Love you queen
WIG SNATCHED
WIG SNATCHED - پیش 9 روز
Nah
lonia's so E V I L
lonia's so E V I L - پیش 9 روز
Wow that was so disrespectful just because he’s white doesn’t mean he can have soul ANYONE can have soul u don’t have to address that he’s white wtf
arriel Robinson
arriel Robinson - پیش 9 روز
I luv queen keep doing what u doin
Syncere’s video stream
Syncere’s video stream - پیش 10 روز
Aww the thumbnail is sooo cutee
Chanah Davidson
Chanah Davidson - پیش 10 روز
But girl now u got a MAN..Clare
Camila Castillo
Camila Castillo - پیش 10 روز
DAMMMMNNN WHEN IS CARDI GONNA HAVE A SONG MEANING!!! M FUCKING WAITIIIIINNNNGGGGGGGGGGGGGGG
Camila Castillo
Camila Castillo - پیش 8 روز
Avian nah hun. Only 1. Whats the link to the 2nd one.
Avian
Avian - پیش 9 روز
Camila Castillo she has 2 on this channel
Kai Alexandria
Kai Alexandria - پیش 10 روز
For the longest I thought she said
“Feels just like yesterday when we were homies” not
“Feels just like yesterday when we was homeless” 💁🏽‍♀️🤷🏽‍♀️
Melanin Certified
Melanin Certified - پیش 10 روز
Queen looked so cute ❤️
Anita Rodriguez
Anita Rodriguez - پیش 10 روز
You are a strong women queen and beautiful from inside and out .
Beauty Sasche
Beauty Sasche - پیش 10 روز
She looking straight in the camera because she know he watching this
Young girl J
Young girl J - پیش 10 روز
The crazy thing is I sound just like you , Just call me MINI QUEEN NAIJA
MissBoobiesWorld
MissBoobiesWorld - پیش 10 روز
My queen is glowing pregnant 😍😘
Ashley J
Ashley J - پیش 10 روز
Why she glowin like that lol❤️😂
HAILEY BOYD
HAILEY BOYD - پیش 10 روز
CHRIS DONT WANT YOU BITCH
Jalen Stephens
Jalen Stephens - پیش 9 روز
Nba youngboy yesss
Nba youngboy
Nba youngboy - پیش 9 روز
Jalen Stephens THANK you god people are so dumb
Jalen Stephens
Jalen Stephens - پیش 10 روز
HAILEY BOYD bitch bye you sound dumb asf. She never said she liked Chris and she is in a whole another relationship.
Nyny's World
Nyny's World - پیش 10 روز
She know damn well she talking bout chris
ligola 516
ligola 516 - پیش 11 روز
2:29
Savage Bee
Savage Bee - پیش 11 روز
The chorus sounds like the gospel song you do know my story
Savage Bee
Savage Bee - پیش 6 روز
Hypeoffniyaaa I didn’t know I don’t have social media
Hypeoffniyaaa
Hypeoffniyaaa - پیش 9 روز
Savage Bee and everyone knows already. 💁🏽‍♀️😂. It’s was all over social media.
Savage Bee
Savage Bee - پیش 9 روز
Hypeoffniyaaa and
Hypeoffniyaaa
Hypeoffniyaaa - پیش 9 روز
Savage Bee that has already been established
Taylor Roberson
Taylor Roberson - پیش 11 روز
Colorists brat
Taylor Roberson
Taylor Roberson - پیش 11 روز
I hate queen
Tay Bills
Tay Bills - پیش 11 روز
I love when you just sing no beats or nothing ❤️❤️❤️
Lindsey Toney
Lindsey Toney - پیش 11 روز
queen you are glowing ! speaking straight facts 👏🏽‼️
Hope Breezy
Hope Breezy - پیش 11 روز
still Love you Queen.. Do you & live your best life..
Zayda Gray
Zayda Gray - پیش 11 روز
Hold up.. What I wanna know is she Nigerian? Cause thats why she calls herself Queen Naija? Like why specifically that artist name? 🤔 I mean I'm Jamaican but that's like me calling myself China and I'm not even Chinese 💁
- Hifza
- Hifza - پیش 11 روز
KARMA IS REAL
- Hifza
- Hifza - پیش 11 روز
😍😍😍😍😍😍😍😍
Kiarisleidy Baez Fabian
Kiarisleidy Baez Fabian - پیش 11 روز
This is one of my favorite songs I know that you miss Chris and Chris misses you people look up to you and Chris
Raja Ji
Raja Ji - پیش 11 روز
Geon
Egberto Cruz
Egberto Cruz - پیش 11 روز
Love this chick.... Genuine and real
Hõñey Bêê
Hõñey Bêê - پیش 11 روز
My Babyyy✨
Job Valles
Job Valles - پیش 11 روز
She fr fine asl 😥
Maureen Soedarmo
Maureen Soedarmo - پیش 11 روز
You Are So Beautifull
Alex Jones
Alex Jones - پیش 11 روز
You have to go back. I don’t know where you came from but we don’t want you here in America.
Jay Bene
Jay Bene - پیش 11 روز
She went through all that pain again just singing it I felt that 💯
XTianeeX TV
XTianeeX TV - پیش 11 روز
"Feels just like yesterday when we were homeless Got you some bread and started treating me bogus" I feel as if I am going to relate to this when I'm older smh!
Balti Pie Guy
Balti Pie Guy - پیش 11 روز
Queen? Wich country should that be?
Random Shit
Random Shit - پیش 11 روز
I think he ment non fiction
Lolly Alwazxmas
Lolly Alwazxmas - پیش 11 روز
This is wise! Love it.Stay beautiful and strong.💖
Kiwi The Beauty
Kiwi The Beauty - پیش 11 روز
I feel this song so much. I think a lot of females have been insecure in a relationship and gave their all to a man who still want to see if grass was greener on the other side. But karma is real...and clearly the manifestation of all of Queens success is showing how things can turn quick. #Karma
Alexis Lucero
Alexis Lucero - پیش 11 روز
Going through sum like this rn 😪
Through Maddi’s Eyes
Through Maddi’s Eyes - پیش 12 روز
Chris missin out he stupid as hell and Clarence is lucky as hell
EXPOSED !!
EXPOSED !! - پیش 12 روز
CHRIS IS A FUCKING GOOFY ASS BITCH SIMPLE
B2wavvy
B2wavvy - پیش 12 روز
Omg queen can sing!!!🙌
Britney Gambrah
Britney Gambrah - پیش 12 روز
we love youuuuu
Miguel Diaz
Miguel Diaz - پیش 12 روز
Someone tell me why tf she getting clout
Dxddy_ Kezia
Dxddy_ Kezia - پیش 12 روز
2:59 yassss I’m so proud of u Sing ur voice YESSS WHAT U SOW U WILL REEP GIRL U WORTH EVERYTHING GOD HAS PROVIDED U WITH AND CLARENCE
angiee
angiee - پیش 12 روز
this picture is so much better and she looks so much better in this video 😭❤
yaya b
yaya b - پیش 12 روز
she reminds me of old Keyshia Cole🤷‍♀️
cosmic void
cosmic void - پیش 12 روز
Kys jesus i thought cardi b was bad
And if your gonna write a whole paragraph just stop and think holy fuck im gonna waste my talk to say something and if you your ridiculous so lol shut up bitch and chill
Esme R
Esme R - پیش 12 روز
Lmao this girl trying so hard to be cardi b 😂😂😭😭
Jacob Padilla
Jacob Padilla - پیش 12 روز
Is she arab
Kenzie 147
Kenzie 147 - پیش 12 روز
Gooooooo queennnnnnnnnnn
Kenzie 147
Kenzie 147 - پیش 12 روز
Queen is so good
Laci the Gamer
Laci the Gamer - پیش 12 روز
Look at that Beautiful!!! Queen
carlos rodriguez
carlos rodriguez - پیش 12 روز
I guess this proves that anyone can make music
10,000 subscribers without any video
I want 10,000 subscribers without any video
JC Wavy Entertainment
JC Wavy Entertainment - پیش 12 روز
She kinda tried to hide dat dis song is bout chris
Bxby Yanna
Bxby Yanna - پیش 12 روز
otay queen😻
Ali The Conqueror
Ali The Conqueror - پیش 12 روز
https://www.youtube.com/watch?v=CBmq2Xmv11c
Temia Richard
Temia Richard - پیش 12 روز
My sis Queen is out here making moves glowing & growing
XoX bri XoX
XoX bri XoX - پیش 12 روز
Linzeyy J.
Linzeyy J. - پیش 12 روز
#33 ON TRENDING 😈💕❤
sam Solomon
sam Solomon - پیش 12 روز
Is she Nigerian or not.
Manasse Mbambu
Manasse Mbambu - پیش 12 روز
but she might be if she takes a DNA test
Manasse Mbambu
Manasse Mbambu - پیش 12 روز
no
LEAH MARTIN
LEAH MARTIN - پیش 12 روز
Queen don’t need auto tune them vocals and dang she preaching facts I love this video 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽
Chao Lee
Chao Lee - پیش 12 روز
Yassss! That is the worst feeling ever, love ur music, it touched my soooooul 💕💕💕
Tim Kelly
Tim Kelly - پیش 12 روز
Long ass head g
W Lee
W Lee - پیش 12 روز
Well at least you were able to "lemonade" these bad experiences to go on to being a huge music star. Great songs so keep moving forward.
sylvxrxofficial i
sylvxrxofficial i - پیش 12 روز
0:31😂😂
J cole Duh goat
J cole Duh goat - پیش 12 روز
I’m a hood ass nigga but I fucks with this song
Kia Reactions
Kia Reactions - پیش 12 روز
Queen is a fool😂😂
Jad'a B.
Jad'a B. - پیش 13 روز
#32 Trending
بعدی