$1 Eggs Vs. $89 Eggs • Japan

169 700
5 553
 
نظر
Elijah Shared
Elijah Shared - پیش ساعت
the Japanese chef at 2x speed is so trippy lmao
Synergy
Synergy - پیش 2 ساعت
That first chef sounds like a japanese Stan Lee!
Rice God
Rice God - پیش 3 ساعت
I just noticed that Andrew’s beard is slowly growing back in this episode
Younx TV
Younx TV - پیش 3 ساعت
Ries The translater?
Shady Kun
Shady Kun - پیش 7 ساعت
Kichi kichi❤
Hey Mf
Hey Mf - پیش 9 ساعت
I remember Andrew Did The Kichi kichi Omelette
Wildtoilet Gaming
Wildtoilet Gaming - پیش 9 ساعت
Im from Malaysia and the fact that we consumed tons of egg is true.Its because its was cheap and most common ingredient for cooking.
fσχ lιтє
fσχ lιтє - پیش 11 ساعت
Watashi wa tamago
A Kommentár Xiszó
A Kommentár Xiszó - پیش 15 ساعت
kuro-tamago looks like plums
King Pineapples
King Pineapples - پیش 16 ساعت
*This isnt HowToBasic.*
Raif Juneal Bantugon
Raif Juneal Bantugon - پیش 17 ساعت
6:59 ready fire!
fikri latib
fikri latib - پیش 19 ساعت
really malaysia is the first??
The Doberman Triangle
The Doberman Triangle - پیش 19 ساعت
SCGunDog
SCGunDog - پیش 20 ساعت
Mr. Mitsuo Ito looks like he's ready to jump through your TV and punch you if you don't play Sega Saturn
James Miller
James Miller - پیش 20 ساعت
The omurice dude cracked me up, he's great
XxTigerxX88
XxTigerxX88 - پیش 20 ساعت
Kichi kichi hair is dope
Mr. President
Mr. President - پیش 21 ساعت
The 2 $ is a bad ass with eggs
Nicolas Rodrigues dos Santos
Nicolas Rodrigues dos Santos - پیش 23 ساعت
1:04 The moment Rie clap her hands!
Golden Frog I Dont Know Why
Golden Frog I Dont Know Why - پیش روز
Well I used to eat rice with ketchup and my younger bro used to eat ketchup with almost every meal that has cooked meat besides soup
simplegirl265
simplegirl265 - پیش روز
Kichi Kichi looks like the kinda guy that everybody aspires to be... happy and exciting
Anne Sofie Reinholt Gjelstrup 5B Vestskolen
00:04 that girl in the background like: “why are they saying egg?”🥚😂
park jimin san
park jimin san - پیش روز
i love eggs, guess i have to go to japan now bye mom bye dad lol
UnlivedHope
UnlivedHope - پیش روز
In greece we have orange eggs and i think we don't even put anything spicy in the chicken's food 😂
Joseph Sheffield
Joseph Sheffield - پیش روز
Ketchup on eggs is delicious
el giee deee
el giee deee - پیش روز
You want eggs right?? Try BALUT here in the Philippines 👍
RodiBay
RodiBay - پیش روز
Kichi kichi is 100% on drugs
League Of Anime
League Of Anime - پیش روز
Sugoi
Aoife
Aoife - پیش روز
the kichi kichi chef is the official sadness cure and gudetama is my spirit animal
Sid
Sid - پیش روز
Why am i watching this when all i can afford is 4 packets of instant noodles a day. Now im hungry and its only mid day.
Owen Lai
Owen Lai - پیش روز
0:56 Annie in the back lmao
Min Yoongi
Min Yoongi - پیش روز
imagine if kichi kichi san and hobi met
Mikayla Powell
Mikayla Powell - پیش روز
It's like eating tide pods! NO STEVEN NOOOOOO!!!!! I love that so much.
Flicker
Flicker - پیش روز
He looks like jackie chan in a sideview 6:10
Adrian Renoj
Adrian Renoj - پیش 2 روز
The girl in he background 0:59
Myeah Malalis
Myeah Malalis - پیش 2 روز
AAAAHHHH I LOVE THAT HAPPY CHEF TO PIECES 😍😍
Glitter Fart
Glitter Fart - پیش 2 روز
18:14 The "I did it dad" face
pawddle
pawddle - پیش 2 روز
I wanna eat the omurcie!!!!! Give me that:)
Parker Edwards
Parker Edwards - پیش 2 روز
He had one moment to say gude-budae and he didn’t smh
Taylor Ashford
Taylor Ashford - پیش 2 روز
So you could eat raw cookie dough then ? 😭😍
Jordan Anderson
Jordan Anderson - پیش 2 روز
didn't buzz feed do a video with the guy from kichi kichi before?
Mr_Juan Pablo
Mr_Juan Pablo - پیش 2 روز
Chinese Stan lee
Isabella Solis
Isabella Solis - پیش 2 روز
adam’s cute little smile when he picked up the yolk was the best part about this episode
Mark Calvelo
Mark Calvelo - پیش 2 روز
If you look at evolution, pretty sure chicken was first.
FireSScope
FireSScope - پیش 2 روز
MotoKichi is a pretty cool person, i would love to meet him one day if i go to kyoto
Mark Calvelo
Mark Calvelo - پیش 2 روز
*MOAR*
*MOAR*
_GOOD_
Santiago
Santiago - پیش 2 روز
Kichi Kichi chef is straight out of jojo's bizzare adventure
LizzVy208
LizzVy208 - پیش 2 روز
Kichi Kichi san is pure joy!
If anyone hates on him.... *Fight me*
PUBG Elites
PUBG Elites - پیش 2 روز
That omurice guy is a typical anime guy
KezYT
KezYT - پیش 2 روز
Kichi Kichi San reminds me of Soma....
Taslim Rockzyou
Taslim Rockzyou - پیش 2 روز
How many times have they went to kichi kichi already?
Just A P39N
Just A P39N - پیش 2 روز
I swear if anything bad happens to Kichi Kichi-San, I'd be sad for a whole month.
Jeff kyles
Jeff kyles - پیش 2 روز
7:00 digimon world 2 ?
Pro Gamer
Pro Gamer - پیش 2 روز
0:36 WAIT WAT MALAYSIA????!
NAH NAH doofa
NAH NAH doofa - پیش 2 روز
I guess singapore when they said Malaysia and I just threw my phone into the trash can
Justin Frankco
Justin Frankco - پیش 2 روز
Ketchup or kecap(sweet soy-sauce)
Elite Pineapple
Elite Pineapple - پیش 2 روز
More

More

*MORE*
Lord Wizrak
Lord Wizrak - پیش 2 روز
Malaysian here...
Never expected to have been the highest consumer of eggs.
Akiha Amber
Akiha Amber - پیش 2 روز
I've NEVER been so jealous of people eating 😭😭😭😭
Alexis Lockey
Alexis Lockey - پیش 2 روز
I personally don't like eggs but it does look good I will admit that
Sainath Ingale
Sainath Ingale - پیش 2 روز
Dude I eat 10 eggs everyday so 350 is like nothing 🤣
Fat Unikornz
Fat Unikornz - پیش 2 روز
The camera guy is the cutest thing ever I wish u guys would put his insta on here 🙁💜💜
Oh ya his name is Adam 😋
adsada sadsdas
adsada sadsdas - پیش 2 روز
egg
Jamison Courtney
Jamison Courtney - پیش 3 روز
7:44 like watching a flower blossom.
Leonard Voon
Leonard Voon - پیش 3 روز
Steven, I can finish that tamago in one bite ( the first one)
CuriousEyes
CuriousEyes - پیش 3 روز
Hey! I know that omelette guy!
AnsonPlayPixel :PPP
AnsonPlayPixel :PPP - پیش 3 روز
Does Andrew remember the omurice guy
Nerdy Mattress
Nerdy Mattress - پیش 3 روز
Hope Gordon Ramsay try this
Like if you agree
Zakwan Shah
Zakwan Shah - پیش 3 روز
why is that girl in the background at 0:52 looking so confused? lol
423adriana
423adriana - پیش 4 روز
unpopular opinions: the egg in #2 looks frickin' gross. *fight me.*
Yoru Shingetsu
Yoru Shingetsu - پیش 4 روز
Malaysia eat more eggs?Damn,telur
2da No
2da No - پیش 4 روز
Can I take that cute white boy home with me next? After he eats all of those eggs, I'll rub his feet for him so he can relax.
Casual Yoyo
Casual Yoyo - پیش 4 روز
How about getting the expensive eggs, going back to kichi kichi and asking the chef if he will prepare them for you, and give him the rest of the eggs? He would be so happy!
Blue_Angel
Blue_Angel - پیش 4 روز
This guy with the purple hair was born to be a chef.
ShamsulPlayz
ShamsulPlayz - پیش 4 روز
0:36 that why in Malaysia we have so many chicken
DIAMOND 45
DIAMOND 45 - پیش 4 روز
e-tadaky-must!
AfricanShaq
AfricanShaq - پیش 4 روز
Am I the only one that would clap reian(idk how to spell her name)
ur mom gay
ur mom gay - پیش 4 روز
0:52 there's just a women staring at them like "wtf are they doing?"
CoralBunny ii
CoralBunny ii - پیش 4 روز
Yeah Malaysia is in the top 3 because we eat hard boiled eggs with nasi lemak 😂🇲🇾
Izuko Gaen
Izuko Gaen - پیش 4 روز
Kichi kichi needs an anime
bean man
bean man - پیش 4 روز
"fayaaaaaaaaaaaaaaaa"
camille islas
camille islas - پیش 4 روز
OMG I WAS ON DEPLOYMENT WHEN YOU FILMED THIS! WHY?! I WISH I COULD MEET YOU GUYS!
L U L
L U L - پیش 4 روز
"Idatakimasu"
*Itadakimasu*
😂😂😂😂😂😂
Made Laksmiani
Made Laksmiani - پیش 4 روز
did kichi san remember andrew? he taught him to make his signature omelette tho
psychotic wafflez
psychotic wafflez - پیش 4 روز
Who else realized that Annie was in the back ground at 0:52
Lorenzo Aquino
Lorenzo Aquino - پیش 4 روز
Real life shokugeki no soma lol 6:17
KFC game
KFC game - پیش 4 روز
The scene before intro when steven says tamago , the woman behind it was like tf why thr hell he saying eggs
Jason willoughby
Jason willoughby - پیش 5 روز
The way Kichi Kichi chef describes food if he described a cardboard box that way I would eat it.
Eryana Sangel
Eryana Sangel - پیش 5 روز
This is honestly my favorite episode of Worth It!
Donger
Donger - پیش 5 روز
This is the good side of buzzfeed
BakingShorts
BakingShorts - پیش 5 روز
It makes me so happy when they feed Adam lol
# M.I.D
# M.I.D - پیش 5 روز
Any malaysia heree 🇲🇾
Ivan Lopez
Ivan Lopez - پیش 5 روز
OMG!! I just notice that Goku son "Gohan" means rice 😍😍😄😄😂😂😂
christine chatsatourian
christine chatsatourian - پیش 5 روز
As a person that can’t stand the taste of eggs I got really triggered by the last dish
Patrina McBride
Patrina McBride - پیش 5 روز
Adam actually SMILED! OMG he's in heaven!
Lydia Fiorella
Lydia Fiorella - پیش 5 روز
Adam 😂💞
butter milk
butter milk - پیش 5 روز
Eggcellent
Crisha Mae
Crisha Mae - پیش 5 روز
14:55 the easiest method to separate the yolk
Crisha Mae
Crisha Mae - پیش 5 روز
7:55 woah!
Crisha Mae
Crisha Mae - پیش 5 روز
5:38 HAHAHAHAHAHAH
Inday Balandan
Inday Balandan - پیش 5 روز
2:18 poor man in a wheel chair :c
بعدی