TRYING TACO BELL IN ANOTHER COUNTRY 🌮 DID I SURVIVE?!

149 712
4 070
 
نظر
Shopaholic xox
Shopaholic xox - پیش 4 ساعت
HE SAID CENTS INSTEAD OF PENCE IM SCREAMING (and I’m from England lol)
Livys Life
Livys Life - پیش 5 ساعت
OMG I LIVE IN MANCHESTER AND I NEVER KNEW THERE WAS A TACO BELL ! I only ever have it in Canada 🇨🇦😂❤️
Boo Flynn
Boo Flynn - پیش 14 ساعت
I have never had taco bell
Bumble Bee
Bumble Bee - پیش 14 ساعت
I love him so much like whatever he enjoys, I enjoy too except that I would never have a maintained body like he does 😣
Bumble Bee
Bumble Bee - پیش 14 ساعت
Jefree really make me want taco bell so bad, but the problem is, there are no taco bell in my country or my nearest neighborhood country 😣
Lori miss
Lori miss - پیش 21 ساعت
That's a good price for all that food
Emma Simmonds
Emma Simmonds - پیش 23 ساعت
Our Taco Bell is da bomb. Go Britain 🇬🇧
Kelly Phillips
Kelly Phillips - پیش روز
Not all taco bells have the same drink options ill go to the second closest one to me because I love cherry pepsi and the one closest doesn't have it. Plus if they have the volcano sause I'm moving to the UK!!🤤
Lollypops Aj
Lollypops Aj - پیش روز
65 pounds and 68 cents
amanda110885
amanda110885 - پیش روز
Fggfukkk
amanda110885
amanda110885 - پیش روز
Alexis
La Pasgo
La Pasgo - پیش روز
Lol 65 pounds and 60 cent yass for switching currency's in-between words
Akil Jones Jr.
Akil Jones Jr. - پیش روز
It’s funny how he says” I’m probably gonna order the whole menu” so chill🤣
Im a cat Lover
Im a cat Lover - پیش 2 روز
The reason why jeffee dosent like the drinks is because they have less sugar in america
Mufasa 16
Mufasa 16 - پیش 2 روز
Only Jeffree could pull of spending £65 on Taco Bell and then go to Gucci after😍😍
Mufasa 16
Mufasa 16 - پیش 2 روز
Jeffrey face at 14:31-34 is the face baby's make when they taste lemon for the first time . so cute😂😂😍
Mufasa 16
Mufasa 16 - پیش 2 روز
Zack is so cuuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mufasa 16
Mufasa 16 - پیش 2 روز
The cashiers hairrr is firee😍😍
We loove a Melanin Queen
Maddy Bear
Maddy Bear - پیش 2 روز
I thought this was a girl
DirectorJK
DirectorJK - پیش 2 روز
What kind of creature is on the video?
youwhatmate
youwhatmate - پیش 2 روز
Wtf did I just watch, this dude is one weird mofo. No wonder the world is going crazy.
HC Erocdrah
HC Erocdrah - پیش 2 روز
OH wow the one girl with black sunglasses she looks like Hannah from 13 reasons why damn like identical 😮😮😱😱😳
HC Erocdrah
HC Erocdrah - پیش 2 روز
Sorry... shes wearing the leather jacket lol
rachael Dermott
rachael Dermott - پیش 2 روز
When they say taco bell is a national monument but yet there is a fucking greggs down the street
Ashleigh Botha
Ashleigh Botha - پیش 3 روز
I’m wearing a London onesey
Tegan Wands
Tegan Wands - پیش 3 روز
Hi not trying to be that one British person that ruins it but that was big Ben and he said it was Manchester?
Modernjuliet247
Modernjuliet247 - پیش 3 روز
I’m so hungry
Modernjuliet247
Modernjuliet247 - پیش 3 روز
Jeffree if you ever visit New Orleans head to Taco Tico it’s not beautiful but the taste is amazing and omg buttttt the building is a bit old but don’t let it stop you
Modernjuliet247
Modernjuliet247 - پیش 3 روز
I hope to one day be so rich i want everything
Modernjuliet247
Modernjuliet247 - پیش 3 روز
Um hotel please so me and bae can visit
unknown
unknown - پیش 3 روز
When jeffree stars comes after the sugar tax so the drinks are dead😂😂
Regine tolentino
Regine tolentino - پیش 3 روز
I love how Jeffree takes care of his team. like " do you need napkins?" "Just grab food".. I think he is a good boss. He treats his team with respect.
Rachean Morgan
Rachean Morgan - پیش 3 روز
Love how watching this makes you so real & down to earth but still keeping yourself boujee lol haha you’re too awesome!! 👌
AwakeAtMidnight
AwakeAtMidnight - پیش 4 روز
Jeffree I’m sooooooooooooooooooo picky
Alex Walker
Alex Walker - پیش 4 روز
I love that Jeffree still eats crap food like sis yes I love it
Gil&Spencer McKay
Gil&Spencer McKay - پیش 4 روز
My favorite go to at Taco Bell is the 2 Chicken Chalupa supremes with lots of El Diablo taco sauce. Drink Mountain Dew Baja Blast. Dessert Cinnabon Delights 😍🤤
Pumpkin R
Pumpkin R - پیش 4 روز
68p (pence)
Ali_B_ Lush2
Ali_B_ Lush2 - پیش 4 روز
We should get that marshmallow and chocolate desert in America! Yum!
Nicole Kobey
Nicole Kobey - پیش 4 روز
we love a eating sister
Amanda Thomas
Amanda Thomas - پیش 4 روز
I know this might be a CrAzY question but do you an Nate ever pick families in need that are busting their ass to get somewhere in life with their kids but everything just seems to fall apart....Do y'all ever pick a family to help like not giving cash or anything like that but maybe helping with dreams come true....My husband is a truck driver an he is only home 2 days a week we have 4 kids an have been living in a motel for 2 months an it just seems that we can't get a step ahead we also have a son that has medical problems an it's just been really hard an my dream is to have a home for Christmas but I don't see it happening an I don't see Christmas being that good for my kids I mean they understand but it's not fair u know.....Please let me know
Hitmonkey
Hitmonkey - پیش 5 روز
Why on earth would you go to Taco Bell when Gregg's is two doors down? Biggest mistake
stefani mcgorrin
stefani mcgorrin - پیش 5 روز
Taco Bell was my favourite when I lived in the states!! I was sooo disappointed with when I tried in back here in the uk 😩
Sophia Solis
Sophia Solis - پیش 5 روز
15:03 lmao guy on the far left is me! Love how he alrrady took the bite!😂💀
Hana M
Hana M - پیش 5 روز
He's never had a crunch wrap.
Jeffree: *flies off*
Conspiracy Hamster
Conspiracy Hamster - پیش 6 روز
Jeffree you are ANYTHING but boring!
Soy Nguyen
Soy Nguyen - پیش 6 روز
TACO BELL IN KOREA is so popular!
Ashely
Ashely - پیش 6 روز
I am getting heartburn just watching this haha
Bethany Wright
Bethany Wright - پیش 6 روز
Jeffrey Star and Taco Bell. I have one word: ICONIC.
Fernando Hernandez
Fernando Hernandez - پیش 6 روز
2 am in california watching your videos ...just made my boyfriend take my prego ass to tacobell....he did❣
Lucy TheLion
Lucy TheLion - پیش 6 روز
*no one cares about Cardi and Louis Vuitton anymore we’re at taco bellllll*
Mari’s Channel
Mari’s Channel - پیش 7 روز
🤤 it looks so good
RocKeritapop
RocKeritapop - پیش 7 روز
Omg i think i just found my husband.... He is so cute 😍😍😘😘
nicki maliki
nicki maliki - پیش 7 روز
“let try this orange tango”
*puts apple tango in cup*
sarah lyons
sarah lyons - پیش 8 روز
Wait... is Zach vegetarian???? Or did he just want to try a vegetarian burrito
Trymebitch 008
Trymebitch 008 - پیش 8 روز
OMG! I wish I saw this sooner because I would have saw you
Becky Gudhair
Becky Gudhair - پیش 8 روز
When Jeffree threw his food down at 9:43 I lost my shit😂😂
That Bitch
That Bitch - پیش 8 روز
I love the strawssss and the cups are so small omg
NL StarGamer
NL StarGamer - پیش 8 روز
There is no tacobell in the netherlands 😭😭
Naomi Mickens
Naomi Mickens - پیش 8 روز
I never ate a Crunch Wrap before
William The MIchael Fan
William The MIchael Fan - پیش 9 روز
Not sure if Jeffree has the right to says he’s boring
BombDame
BombDame - پیش 9 روز
When you don't eat a lot of food that's called annorexia not naturally skinny
Em ma
Em ma - پیش 9 روز
Well they don’t have Baja
xcacoethes
xcacoethes - پیش 9 روز
he has to go to australia and try the taco bell here (we have one store in one city in the whole country but i think it’s expanding all over)
xcacoethes
xcacoethes - پیش 9 روز
his relationship with his employees is adorable i love it
lectro101
lectro101 - پیش 10 روز
you fucking gay bastard fuck you and your life
Coralline
Coralline - پیش 10 روز
We only got Taco Bell so recently hasn’t even been a year. And there’s only one in London luckily in my area. I still haven’t had it though 😅
Shakir Ullah
Shakir Ullah - پیش 11 روز
Anyone know what that fit guy is called
Crystal Crumpets12
Crystal Crumpets12 - پیش 11 روز
YOUR FABOULSE and welcome to the uk
Valiant Bruizer
Valiant Bruizer - پیش 11 روز
Jeffreestar there is also another Taco Bell in the Arndale centre in Manchester city centre.
Kim
Kim - پیش 11 روز
omg you stayed there???? i wanna go there so bad!
amanda tomes
amanda tomes - پیش 11 روز
If you ever need a new bestie or ya know an entire family of 5, I am your girl :)
Morgan Boyd
Morgan Boyd - پیش 11 روز
Madison was tearing it up!! Love
Maiko Chan
Maiko Chan - پیش 11 روز
I regret watching this 😭 now i feel hungry fck it 😂 HAHAHAHAHA
Mao Fujino
Mao Fujino - پیش 12 روز
Taco Bell in japan has such a small menu I’m so jealous
danielle daffers
danielle daffers - پیش 12 روز
U was in Manchester omg I’m only in Nottingham 😫😭
Dahlia Lavender
Dahlia Lavender - پیش 12 روز
There is taco bell in the UK? Lol ive never seen one
Bambi
Bambi - پیش 12 روز
Jeffree next time your in the UK you need to do this but at Greggs with some cheese pasties. 😂🇬🇧
tim91279
tim91279 - پیش 5 روز
Yessss maybe the sausage bean and cheese ones they are the best!
Angelina Harwood
Angelina Harwood - پیش 12 روز
I live in London and I have never had taco bell
thisisconniee
thisisconniee - پیش 12 روز
Im hungry now
Desirae Pacheco
Desirae Pacheco - پیش 12 روز
taco bell is my favorite thing in the whole world but it’s so expensive and this made me so hungry 😫
Celeena G
Celeena G - پیش 12 روز
Fuck im hungraaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Ruth Haboian
Ruth Haboian - پیش 12 روز
how do you just share everything from taco bell like i need my OWN food
Alizé Moon
Alizé Moon - پیش 13 روز
i am literally so hungry looking at you eat
벙샛별_Venus
벙샛별_Venus - پیش 13 روز
Can I date Jeffree's bodyguard? 👀
jayden's university
jayden's university - پیش 13 روز
I've never had taco Bell
》Gissell Lizarraga《
》Gissell Lizarraga《 - پیش 13 روز
9:38 😂
lauren Lps
lauren Lps - پیش 13 روز
i live in uk near london :3
shelby0mcg
shelby0mcg - پیش 13 روز
Okay but Jeffree's security tho... 😍😍😍
Norm Al
Norm Al - پیش 13 روز
Jeffree Star reality show NOW. Is Dane part of JS security team???? He is HOT!!! Hell, the whole team is beautiful.
Giselle Acevedo
Giselle Acevedo - پیش 13 روز
I love you 😂♥️
Paula Armor
Paula Armor - پیش 13 روز
The entire time I was watching this I was so jealous and I wanted it
Jayden Unuia
Jayden Unuia - پیش 13 روز
Can they bring Taco Bell to nz 😂
osmara gonzalez
osmara gonzalez - پیش 13 روز
I want Taco Bell now! 😩
Sugar Ann
Sugar Ann - پیش 14 روز
Taco shaped palette next? 😍
myhugesmallworld
myhugesmallworld - پیش 14 روز
Pisses me off how they only have like 6 Taco Bells in the whole of the UK. Like, there’s a maccies on everyone corner but it’s literally star dust if you find a Taco Bell
Jaelynn M
Jaelynn M - پیش 14 روز
I’m just as picky as Jeffree 😂😂 sauce and condiments are big NO for me too.
Aaron Corpse
Aaron Corpse - پیش 14 روز
Dane is cute as fuck !!!! ♥️♥️😍😍😍😘😘😘💦💦🍆🍆😭
Robyn Hill
Robyn Hill - پیش 15 روز
Jeffree gonna shun me but I’ve never had Taco Bell
Gigi Dee
Gigi Dee - پیش 15 روز
I wish I had your money
DeavaQ's View
DeavaQ's View - پیش 15 روز
YEEEAAASSS this black tight pants looks kills! Mwah! Love your guts!💋💜💖
iiMoonlightLoren
iiMoonlightLoren - پیش 15 روز
OMFG I LIVE IN MANCHESTER HOW DID I NOT SEE JEFFRE I WAS THERE OMFGGG
crazygerman sanders
crazygerman sanders - پیش 15 روز
and im here in Singapore with no taco bell
بعدی