Chicken Farmer Laughs Like A Chicken

1 069
23
 
نظر
Digital Service Nepal
Digital Service Nepal - پیش 14 روز
Cameraman control his laugh
The Shadow
The Shadow - پیش 22 روز
lol laughing is contagious
17 10
17 10 - پیش 29 روز
What Language Is This?
Evan McGough
Evan McGough - پیش ماه
You are what you eat.
Granger
Granger - پیش ماه
I didn't really know what was going on...but this made me so happy lol this is now my go-to video when I need a laugh so thank you for sharing this masterpiece :)
Melody Marshall-Sievers
Melody Marshall-Sievers - پیش 5 ماه
Love
Brian Cardinal
Brian Cardinal - پیش 5 ماه
beeeeoooogh beeeooogh
TUBE DUD
TUBE DUD - پیش 7 ماه
i got six pack laughing
Freya Langmaid
Freya Langmaid - پیش 7 ماه
0:23 I swear I actually nearly wet myself 😂😂😂
MelinakiVEVO
MelinakiVEVO - پیش 8 ماه
i laughed so hard hahaha
Taku B
Taku B - پیش 8 ماه
This is Beautiful
Smartmen
Smartmen - پیش 9 ماه
I am dutch but i don't understand half of what they said (except camera man) .
B D
B D - پیش 10 ماه
Little did they know he was actually 20 chickens stacked on top of each other's shoulders.
dave marnell
dave marnell - پیش 10 ماه
Yesssssss!
grizzlytabaccy
grizzlytabaccy - پیش سال
Watch at .25 speed
Ralph Samson Lal
Ralph Samson Lal - پیش 11 ماه
LOl try it at 2 times the speed more realistic chicken
Kata 19
Kata 19 - پیش 11 ماه
Omg 😂😂😂 I'm dead
studententyp
studententyp - پیش سال
subtitles pleeeassseeeee :D
shizuokaBLUES
shizuokaBLUES - پیش ماه
you want to know what they are saying still?
Erik Bakker
Erik Bakker - پیش 5 ماه
Beint ik denk dat de grap niet snapt....
Beint
Beint - پیش 8 ماه
studententyp je bent nederlands dus doe maar niet zo dom dekzwijn
Stephen Sedillo
Stephen Sedillo - پیش سال
I had a shitass day today and this made me crack up and forget all my troubles in an instant!
Fieskmask
Fieskmask - پیش سال
I'm watching this at least 10 times a day, it's awesome
Ally Olster
Ally Olster - پیش سال
Hooooooly shit I couldn’t stop laughing at this
Throne
Throne - پیش سال
Shit that's funny
Enteredfrog
Enteredfrog - پیش سال
Look at this one:
https://m.youtube.com/watch?v=5d0t_MmfR2c
mGoldie
mGoldie - پیش سال
This is actually the best thing ever
Andy Weatherhill
Andy Weatherhill - پیش سال
i'd love to know what was so funny though lol
shizuokaBLUES
shizuokaBLUES - پیش ماه
I'll explain it if you're still here....just let me know.
philomelodia
philomelodia - پیش 3 ماه
Regera Agera I guess it's a whole lot funnier in that language than it is in English.
Regera Agera
Regera Agera - پیش سال
Andy Weatherhill the reporter asked him (why did the chicken cross the road?) And the man started laughing
U1LV4R
U1LV4R - پیش سال
The farmer is a chicken and the guy with the mic laughs like a horse
Colora Blue!
Colora Blue! - پیش ماه
Messed up. 😂😂😂
Corey Davis
Corey Davis - پیش سال
This is what's happens when you smoke before the interview
SOUND IN THE CITY
SOUND IN THE CITY - پیش سال
Doesn't matter what language you SMILE or LAUGH in, it's understood worldwide.
Kameron Clouser
Kameron Clouser - پیش 2 ماه
+White. .Money *smiles in Spanish*
White. .Money
White. .Money - پیش 5 ماه
SOUND IN THE CITY ever thought its because smiles and laughter aren't words but actions
Steve B
Steve B - پیش سال
good fun laugh
Hazel Schofield
Hazel Schofield - پیش سال
its the best when someone has a great laugh like that! it brings others so much joy! ❤
Lexani99
Lexani99 - پیش سال
hahaha
MetallicaSindre
MetallicaSindre - پیش سال
My life is potato
hpod3sx
hpod3sx - پیش سال
He sounds like that rubber chicken
babba bobbo
babba bobbo - پیش سال
how the hell did i end up here?
KRIBZ 45
KRIBZ 45 - پیش سال
babba bobbo hahahahah haaaaaa
Rammsteiner1992
Rammsteiner1992 - پیش سال
Its over xDDD
Russ M
Russ M - پیش سال
The reporter asked him - Why did the chicken cross the road?....and he started clucking!!!
toothpastaduck
toothpastaduck - پیش 7 ماه
Russ M nope
Steve Onabeach
Steve Onabeach - پیش سال
😂😂😂
Angry Kittens
Angry Kittens - پیش سال
rofl
Jerry S.
Jerry S. - پیش سال
The weirdest thing, wtf how does that even happen
.
. - پیش 8 ماه
Jerry S. Inhalation, friend
Tyler Byrne
Tyler Byrne - پیش سال
This is great
carschmn
carschmn - پیش سال
I think he's communicating with the chickens.
1984
1984 - پیش سال
pretty sure they'd say stop exploiting us and cutting out throats so that humans can eat our broken bodies.
بعدی